با رضایت اولیای؛ ۴ محکوم به قصاص در بردسیر از اعدام رهایی یافتند 

درآستانه سالروز میلاد منجی عالم بشریت و با اعلام رضایت اولیای دم، ۴ محکوم به قصاص در شهرستان بردسیر از دار مجازات رهایی یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی،  در حاشیه آیین آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در شهرستان بردسیر گفت: به همت انجمن حمایت زندانیان، دادگستری و مسئولین شهرستان بردسیر ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان با صلح و سازش از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اهداء ۱۲ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند خانواده زندانیان شهرستان بردسیرگفت:به همت انجمن حمایت زندانیان شهرستان بردسیر ۱۵۰ بسته کمک معیشتی برای خانواده زندانیان نیازمند به ارزش هر بسته یک میلیون و دویست هزار تومان اهداء شد.

وی با بیان اینکه همچنین زمینه آزادی ۴ نفر از محکومین به قصاص بردسیر با پیگیری‌های امام جمعه، مسئولین قضایی، فرماندار و انجمن حمایت زندانیان در ایام پر خیر و برکت ماه شعبان و در آستانه ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر (عج) فراهم شد.

گفتنی است در سفر یک روزه رییس کل دادگستری استان کرمان و هیات همراه به شهرستان بردسیر، آیین کلنگ زنی ساختمان تجاری، اداری و خدماتی انجمن حمایت از زندانیان و پروژه احداث مرکز خدمات جامع سلامت و آزمایشگاه مرکزی نیز برگزار شد.

برچسب ها: کلنگ زنی ، شعبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار